Iepurele de Paşte în logo – esențial pentru succesul companiei

Remscheid, Iepurele de Paşte, 1899. În timp ce copiii lui se jucau Johann Vaillant răsfoia revista lunară „Alte und Neue Welt" („Lumea cea Veche şi cea Nouă”). Pe măsură ce o răsfoieşte, dă peste o fotografie interesantă: un iepure ieşind dintr-un ou.

Pitici roşii în obraji şi animale drăguţe stau în jurul oului şi se minunează de miracolul văzut. Johann Vaillant este fascinat de această imagine şi decide să achiziţioneze atât imaginea, cât şi marca de produs comercial. Pentru Vaillant, aceasta reprezintă începutul poveştii de succes.

Profil de brand extrem de distinctiv

„Iepurele din ou” a oferit companiei Vaillant GmbH un profil distinctiv chiar din prima zi. Începând din 1899, acest logo a fost aplicat pe toate produsele, cataloagele şi broşurile realizate de companie cu Remscheid. În numai câţiva ani, reputaţia excelentă a Vaillant s-a răspândit în toată Germania şi chiar şi mai departe.

Primul manager de publicitate al Vaillant

Atunci când în 1920 cererile cu privire la design au început să fie mai exigente, Vaillant a angajat primul manager de publicitate - o decizie care s-a dovedit a fi semnificativă pentru viitorul companiei. Începând din acel moment, imaginea companiei a fost promovată în mod uniform şi profesionist. Logo-ul a fost adaptat, iar designul produselor Vaillant a fost modificat pentru a corespunde cu cerinţelor vremii. Marca de produs a companiei a fost refăcută pentru prima dată.

Arhetipul logo-ului ia naştere

Vaillant şi-a creat logo-ul cu linii şi contururi clare. „Iepurele din ou” rămâne tema centrală, însă se adaugă cuvântul „Vaillant”. Combinând cuvântul scris cu imaginea, identificarea brandului a fost consolidată. Toate designurile ulterioare au avut la bază designul lui Lorber care rămâne foarte similar cu originalul.

Iepurele devine un personaj de desen animat şi cucereşte inimile oamenilor

În 1935, iepurele primeşte un nou rol. În broşura promoţională „Eine königliche Hasengeschichte” (Povestea unui iepure regal), acesta părăseşte oul şi călătoreşte prin istoria lumii şi istoria logo-ului. Reuşeşte - cu mult umor - să convingă monarhii de beneficiile unei băi calde. În 1970, Vaillant revine la succesul acestei interacţiuni vesele cu brandul. A fost lansată o nouă serie de desene animate şi curând au urmat şi altele. Popularitatea sa continuă şi în ziua de azi.

Putere, stabilitate şi competenţă

În 1953, logo-ul Vaillant a fost modificat temporar: cuvântul „Geyser” a fost adăugat la text. Acest lucru s-a datorat faptului că s-a dorit conectarea tehnologiei de ultimă generaţie a lui Geyser cu bine cunoscutul nume Vaillant. Începând din 1905, Vaillant a dominat piaţa încălzitoarelor de apă pentru baie cu marca de produs comercial „Geyser”. Câţiva ani mai târziu, oului i-a fost adăugată o cutie protectoare care să inspire ideea de putere, stabilitate şi competenţă.

O idee genială

Mai târziu a fost adăugat un nou element la design: nuanţa de verde a companiei face logo-ul memorabil - după cum au dovedit şi anchetele realizate. Mulţi germani ştiu că iepurele Vaillant aparţine companiei care are sediul în North-Rhine Westphalia. Mai mult decât atât: peste 70% dintre germani au auzit de Vaillant. În Austria şi Olanda, compania obţine rezultate similare în ceea ce priveşte imaginea. Aşadar, ideea lui Johann Vaillant de a înregistra iepurele ca marcă de produs comercial în 1899 s-a dovedit a fi o idee genială pentru compania sa.

Linkuri conexe

Istoric

Sustenabilitate

Profilul Companiei