Acesta este Programul Vaillant Excellence Partner(VEP)
VEP este un program gratuit pentru parteneri, în care puteți colecta puncte pentru fiecare aparat Vaillant instalat. Vă puteți răscumpăra aceste puncte cu recompense considerabile din magazinul nostru dedicat.
Tot ce trebuie să faceți este să cumpărați și să instalați aparatele Vaillant, să strângeți puncte și să va bucuraţi de avantaje.
Aveți nevoie de mai multe detalii despre VEP?
Întrebări frecvente despre VEP
Cum mă înscriu la Programul VEP?
Cel mai ușor mod este să utilizați formularul de înregistrare online.
Ca alternativă, tot ce trebuie să faceți este să ne contactați
- pe email: loyalty_ro@vaillant.com sau
- prin linia noastră directă pentru parteneri: +40 21 2098888.
Înscrierea și participarea la VEP sunt realmente gratis?
Da, participarea la Programul Vaillant Excellence Partner este absolut gratuită.
Cum obțin Puncte?
Este destul de simplu să vă măriți soldul: Fie puteți folosi formularul nostru online pentru a înregistra produse, fie pur şi simplu scanaţi codul de bare al aparatelor dumneavoastră Vaillant cu telefonul mobil folosind aplicaţia noastră VEP Vaillant. Verificați pentru mai multe detalii.
Voi fi informat dacă îmi expiră punctele?
La “Contul meu”, veți fi informat dacă punctele dumneavoastră bonus au expirat. De asemenea, veți primi buletine informative care vă informează câte puncte aveți.
Cum verific soldul contului meu?
Dacă sunteți înregistrat, puteți accesa soldul contului dumneavoastră VEP prin meniul principal de la secțiunea “Programul VEP”, “Soldul contului meu VEP”.
Cum îmi schimb parola?
Tot ce trebuie să faceți este să deschideți meniul Cont în partea de dreapta sus a navigației principale și să alegeți “Datele mele”. Aici vă puteți schimba parola.
Ce fac dacă nu îmi primesc recompensa sau prezintă defecte?
Dacă nu v-ați primit recompensa, tot ce trebuie să faceți este să ne contactați
- pe email: loyalty_ro@vaillant.com sau
- prin linia noastră directă pentru parteneri: +40 21 2098888.
Dacă recompensa dumneavoastră prezintă defecte, vă rugăm să trimiteți imediat un email cu numele dumneavoastră complet, numărul și data comenzii, numărul de identificare al recompensei și o scurtă descriere a problemei la loyalty_ro@vaillant.com.
De îndată ce primim email-ul dumneavoastră, colegii noştri vă va contacta cât mai curând posibil pentru a se ocupa de problemă.
Ce ar trebui să fac dacă am întrebări suplimentare?
Dacă doriți să aflați mai multe despre Programul Vaillant Excellence Partner, suntem bucuroși să vă ajutăm
- pe email: loyalty_ro@vaillant.com sau
- prin linia noastră directă pentru parteneri: +40 21 2098888.
Condiții de participare
Pentru câștigarea și răscumpărarea punctelor VEP și implementarea generală a programului VEP se aplică unele condiții care sunt prezentate pe scurt în următorul document.
Pentru instrumente integrate specifice programului, precum și pentru servicii din cadrul programului VEP, pot exista condiții suplimentare care se aplică în plus față de acești termeni și condiții (de ex. Termeni referitori la magazinele de recompense VEP, Termeni de utilizare a aplicaţiei Vaillant vepSCAN). Prin înregistrarea la VEP ați confirmat deja acceptarea acestor condiții. Folosiți opțiunea de descărcare de mai jos pentru a dobândi din nou documentul referitor la condiții.
Descărcați: Condițiile de participare VEP (160 kB)
Cum vă putem ajuta?
Un parteneriat puternic se bazează pe o bună comunicare. Deci vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
Vom fi fericiți să vă ajutăm întotdeauna dacă aveți orice întrebări despre programul de parteneriat VEP, sau în legătură cu orice alt lucru despre care aveți nevoie să vorbiți cu noi. Reprezentantul dumneavoastră personal de vânzări și colegii noștri de la departamentele de suport sunt mereu la dispoziţia dvs. pentru a vă ajuta oricând aveți nevoie de ajutor.
- pe email: loyalty_ro@vaillant.com sau
- prin linia noastră directă pentru parteneri: +40 21 2098888.