Asistenta online

0212098888 - numar de telefon dedicat utilizatorilor şi profesioniştilor

Call Center-ul Vaillant reprezintă soluţia funcţională menită să asigure comunicarea în timp real între utilizatorii produselor Vaillant şi reprezentanţii companiei noastre şi deserveşte simultan două categorii de clienţi: interni (inginerii de service ai distribuitorilor Vaillant din România) şi externi (utilizatori finali). Astfel, oferim un timp de răspuns redus utilizatorilor produselor noastre, principala noastră preocupare reprezentând-o creşterea gradului de satisfacţie a acestora, operatorii noştri având acces instantaneu atât la datele specifice ale utilizatorilor, cât şi la istoria completă a centralelor comercializate.

Compania noastră se aliniază celor mai înalte standarde în oferirea unui pachet de servicii cât mai avantajos pentru clienţii Vaillant. Pentru că orice moment petrecut alături de clienţii noştri este unul special, am dezvoltat o paletă de servicii care să asigure confortul şi bucuria unei experienţe remarcabile alături de Vaillant, aşadar nu trebuie decât să sunaţi la numărul de call center şi veţi obţine toate detaliile ofertelor noastre gandite special pentru dumneavoastra.

Call Center-ul Vaillant asigură în prezent preluarea tuturor apelurilor de asistenţă tehnică şi service, atât în garanţie cât şi post-garanţie şi oferă suport la orice solicitare telefonică (021 / 209 88 88 tarif normal) sau în scris (număr de fax 021 / 232.22.75, e-mail info@vaillant.com.ro), de luni până sâmbată, în intervalul orar 08:00 - 22:00. Un inginer specializat înregistrează toate informaţiile necesare rezolvării prompte şi eficiente a solicitării clientului.

Cele menţionate mai sus coincid cu viziunea Vaillant conform căreia toţi utilizatorii produselor Vaillant să fie inspiraţi şi dedicaţi mărcii Vaillant prin inovaţiile produselor şi servicii ireproşabile orientate către client.