Browserul dvs. este învechit

Nu acceptăm browserul dvs. învechit. Actualizați-vă browserul sau comutați la alt browser pentru o experiență mai bună.

Profilul companiei

Fabrica Vaillant

Istoria noastră

  • Peste 150 de ani de inovație
  • Iepurele ca marcă inconfundabilă, cu un grad ridicat de conștientizare a mărcii
  • Tehnologii ecologice orientate spre viitor

Vaillant - peste 150 de ani de inovații.

Povestea de succes a lui Vaillant a început în 1874: Johann Vaillant, al zecelea copil al unui maestru croitor, a deschis un nou drum și și-a fondat propria afacere artizanală ca fierar de cupru și producător de pompe în Remscheid. Astăzi, Vaillant este principalul producător de tehnologie de încălzire, ventilație și aer condiționat și convinge de peste 150 de ani cu inovații tehnologice și premiere mondiale. Vaillant a făcut înconjurul lumii de la Remscheid și este prezent acum în peste 60 de țări. Cei 17.000 de angajați generează vânzări la nivel mondial de aproximativ 2,7 miliarde de euro. Pentru a răspunde cerințelor diferite ale piețelor din țările respective, companiile naționale sunt înființate independent.

Investim în cercetare și dezvoltare.

Compania a investit aproximativ 54 de milioane de euro în construirea unui centru de cercetare și dezvoltare de ultimă generație în Remscheid - Centrul tehnologic Johann Vaillant. Centrul tehnologic Johann Vaillant are acum o contribuție importantă la activitatea continuă de inovare a produselor. În 2019, Vaillant a fost recunoscută ca fiind un super brand. Superbrands este o organizație globală independentă, cu sediul la Londra, care onorează cele mai bune și mai puternice mărci de produse și mărci corporative pentru realizările și succesele lor. Superbrands sunt, prin urmare, mărci cu o reputație ridicată, care conving prin calitate, durabilitate și loialitatea clienților și care dețin o poziție remarcabilă de zeci de ani.

Hare

Iepurele de Paște ca imagine inconfundabilă a mărcii.

Un eveniment petrecut în duminica Paștelui din 1899 a jucat, de asemenea, un rol important în succesul întreprinderii Vaillant. Johann Vaillant ridică ziarul pentru a citi liniștit. În timp ce răsfoiește revista lunară "Lumea Veche și Lumea Nouă", dă brusc peste o imagine curioasă: un iepure iese dintr-un ou; gnomi cu obraji roșii și animăluțe drăguțe stau în jurul oului și se minunează de miracol. Johann Vaillant este fascinat și decide să cumpere imaginea și drepturile de autor, deoarece iepurele va deveni marca comercială a companiei sale. Din 1899, acesta împodobește produsele, cataloagele și broșurile Vaillant, asigurând astfel un profil de marcă inconfundabil. De atunci, oamenii au asociat marca Vaillant cu simpatie, produse inovatoare de cea mai înaltă calitate și servicii competente pentru clienți. Astăzi, iepurele este cel mai cunoscut logo al tehnologiei de încălzire din Europa. Aproximativ, 7 din 10 persoane îl cunosc.

Logo Vaillant a ținut mereu pasul cu vremurile.

În lunga sa istorie, logo-ul Vaillant s-a adaptat în mod repetat la spiritul vremii și la noile procese de imprimare. Prima reproiectare are loc în 1929 și stabilește specificațiile, de la care toate revizuirile ulterioare nu diferă semnificativ: Liniile și contururile clare fac ca iepurele să pară mai stilizat și să se potrivească cu înțelegerea arhitecturală a vremii. Ca și cadru, oul conferă logo-ului o formă clar definită. În plus, logo-ul conține acum și cuvântul "Vaillant" și devine un așa-numit brand de tip cuvânt-imagine. Ca urmare, identificarea mărcii este consolidată.

La începutul anilor '50, numele Vaillant era bine cunoscut în Germania. În 1953, inscripția Vaillant a primit adaosul "Geyser" (= cazan) pentru a-și sublinia importanța. În perioada de boom economic, oul este plasat într-o cutie de protecție care exprimă putere, tărie și competență. La începutul anilor 1990, logo-ul cu culoarea verde a corporației a primit o nouă dimensiune de design. După alte cure de întinerire în 1993 și 2003 - cu litere separate în culoarea verde a companiei - a venit din nou momentul în 2020: avansarea digitalizării asigură faptul că logo-ul Vaillant nu este afișat doar pe produse și în presa scrisă, ci din ce în ce mai mult și în format digital, de exemplu pe smartphone-uri. Acesta este motivul pentru care iepurele Vaillant a căpătat un nou aspect vizual. Obrajii ascuțiți și urechile subtil alungite îl fac să pară mai tânăr, mai proaspăt și mai inteligent. Oul este acum clar recognoscibil ca un contur. O inscripție modernă, mai subțire, cu mai mult spațiu între litere, asigură o mai bună lizibilitate, în special în mediile digitale. Efectul 3D cu un gradient de culoare care a modelat logo-ul Vaillant din 2009 a fost eliminat. Ceea ce a rămas este verdele tipic Vaillant, care este o culoare unică, cu o puternică valoare de recunoaștere. Pur și simplu, Vaillant a fost întotdeauna un brand verde!

Istoria logo-ului Vaillant
Geyser

O istorie a companiei modelată de inovații.

Prima invenție, cu care Johann Vaillant a schimbat piața pentru totdeauna, a fost încălzitorul de baie cu gaz "sistem închis" în 1894. Pentru prima dată, apa este încălzită într-o conductă închisă de o flacără de gaz - fără a intra în contact cu gaze de eșapament dăunătoare: revoluția în baie. De acum înainte, utilizatorii se pot bucura de apă caldă și, de asemenea, pot regla temperatura apei. Următoarea mare invenție Vaillant oferă mai mult spațiu în baie: În 1905, Vaillant a fost primul producător care a introdus pe piață încălzitorul de baie pe gaz, ca dispozitiv montat pe perete, care economisește spațiu.

Aproximativ 20 de ani mai târziu, următoarea inovație revoluționară a Vaillant a urmat cu încălzirea centrală. Până atunci, fiecare cameră trebuia încălzită cu propria sobă sau șemineu. Cu așa-numitul cazan de încălzire centrală și sistemul asociat, a fost posibil pentru prima dată în 1924 să se încălzească mai multe radiatoare în același timp prin intermediul unui distribuitor central. În anii care au urmat, Vaillant a efectuat cercetări în segmentul de încălzire din punctul de vedere al economisirii spațiului și al suspendării pe perete. Cu succes: în 1961, Vaillant a fost prima companie din lume care a lansat centrala de perete "Circo-Geyser MAG-C 20". La scurt timp după aceea, urmează "Combi-Geyser VCW 20", care combină încălzirea și alimentarea cu apă caldă într-o manieră compactă, montat natural pe perete. Aparatul impresionează prin timpul scurt de încălzire și prin puterea de încălzire adaptată la nevoile respective.

Încă din 1991, Vaillant a devenit ecologic cu noul bloc termic cu emisii reduse de poluanți și a stabilit standarde în ceea ce privește compatibilitatea cu mediul. Dispozitivul este primul arzător atmosferic cu preamestec complet cu răcire cu apă și se caracterizează prin valori scăzute ale emisiilor. Tehnologiile prietenoase cu mediul vor rămâne de acum încolo în centrul propriei cercetări. În 1995 Vaillant a lansat pe piață prima centrală murală cu condensare, dezvoltat și produs de ea însăși. Compania este încă o dată un pionier. Vaillant a accentuat proiectul ecologic în 1997, când compania și-a extins portofoliul de produse pentru tot ceea ce ține de energiile regenerabile prin introducerea sistemelor solare termice pentru încălzirea apei.

În 2001, Vaillant a întâmpinat noul mileniu cu o generație complet nouă de centrale cu condensare ecologice, cum ar fi ecoCOMPACT, care nu numai că a dat noi impulsuri în domeniul eficienței, ci și în ceea ce privește designul. Aparatele, care au pentru prima dată o interfață de utilizator uniformă cu caracteristica "Vaillant Smiley", au primit premiul iF DESIGN AWARD.

În anul 2010, Vaillant și-a manifestat accentul pe protecția mediului și și-a concentrat cercetările asupra sistemelor care utilizează energii regenerabile. Și în producție, Vaillant nu face compromisuri în ceea ce privește protecția climei și dă un bun exemplu: În 2015, compania introduce eticheta Green iQ. Această etichetă identifică produsele extrem de ecologice și eficiente care îndeplinesc cele mai înalte standarde de sustenabilitate pe parcursul întregului lor ciclu de viață. Primele produse care poartă eticheta Green iQ sunt ecoTEC exclusive, flexoTHERM exclusive și flexoCOMPACT exclusive.

Un alt factor important pentru încălzirea eficientă și protecția mediului este utilizarea perfect coordonată a aplicațiilor centrale, cum ar fi încălzirea și ventilația, iluminatul, precum și sistemele de wellness și de divertisment în casa conectată în rețea. Prin urmare, dispozitivele cu eticheta Green iQ trebuie să fie inteligente, astfel încât să poată fi conectate în rețea și operate prin intermediul unei aplicații în orice moment și din orice locație. Acest lucru permite atât controlul inteligent de la distanță, cât și analiza și întreținerea predictivă de la distanță de către un instalator calificat.